TOVAR V AKCII

naša cena 2 299,00 €
naša cena 2 200,00 €
naša cena 1 115,00 €

KONTAKTY

GASTROLUX, s.r.o.
Bytčická ul. 72
010 01 Žilina
tel: +421 700 2647
fax: -421 700 2648
obchod@gastrolux.sk
mobil: 0905 353 881

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 29,80 €
naša cena 2 200,00 €
naša cena 1 115,00 €

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Platobné podmienky:

Predávajúci GASTROLUX, s.r.o. si vyhradzuje právo zmeny cien. Platné ceny sú potvrdené kupujúcemu predávajúcim v okamihu potvrdenia objednávky a sú závislé na  platných cenách v okamihu prijatia objednávky. Ak je platná cena totožná alebo nižšia než v písomnej, faxovej alebo e-mailovej objednávke, nie je spätne kupujúcemu potvrdená a tovar je mu dodaný za platnú cenu v okamihu prijatia objednávky. Pokiaľ je cena vyššia než cena uvedená na objednávke, predávajúci neodkladne o tejto skutočnosti informuje kupujúceho, ktorý môže novú cenu prijať alebo dodávku odmietnuť. Pri ústnej alebo telefonickej objednávke je vždy kupujúcemu poskytnutá platná cena pre danú objednávku.

Odstúpenie od zmluvy (storno objednávky) - je riešené samostatným bodom, ktorý nájdete nižšie v našej nápovede.

Platobná podmienka je platba v hotovosti pri odovzdaní predmetu plnenia alebo možnosť využitia ďaľších spôsobov platieb, ktoré sú uvedené nižšie. Predávajúci je oprávnený požadovať pred dodávkou zálohu vo výške až 100 % hodnoty objednávky. V prípade, že je záloha požadovaná, je vystavený doklad "Zálohová faktúra - daňový doklad". Po dodaní tovaru je na daňovom doklade hodnota zálohy odčítaná

Dodacie podmienky (rozvoz tovaru)

Dodávky predmetu plnenia budú podľa dostupnosti produktu a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom možnom termíne, obyčajne 3- 5 pracovných dní /varná technológia5-10 prac dní/, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia. Miesto odberu je stanovený na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu na uvedenú adresu. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetom plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom musí obsahovať daňový doklad, návod na používanie výrobku a záručný list.

Rozvoz tovaru zaisťujeme po celej Slovenskej  a Českej rrepublike. Náklady na dopravu  10,- €  pri balíku do 30kg  ( pri potvrdení objednávky Vám bude oznámená aj výška dopravného)

Vlastný odber tovaru zákazník si môže vyzdvihnúť tovar na našej predajni po potvrdení úplnosti resp. čiastočný odber po vzájomnej dohode

Adresa prevádzky: GASTROLUX, s.r.o., Bytčická 72, 010 01 Žilina

Zodpovednosť za škody na tovare, záruka

Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené poškodenie, vyhotoví sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný poskytnúť primeranú zľavu z dodávky alebo dodať iný bezchybný výrobok. Neskoré reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského návodu na použitie a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Záručná doba začína bežať prevzatím veci kupujúcim.

Záruka je 24 mesiacov v zmysle Občianského zákonníka, môže však byť prehlásením v záručnom liste uvedená aj dlhšia.

Záručná doba všetkým osobám, používajúcich výrobok pre účel podnikania s týmto výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca.

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to buď výmenou veci, alebo jej opravou, v prípade, že nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví behom šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pred jej prevzatím, pokiaľ to nedporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou, má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

  • bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu zodpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
  • primeraným znížením kúpnej ceny
  • náhradným dodaním výrobku
  • odstúpením od zmluvy


Najprv môže spotrebiteľ požadovať u predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe chyby neúmerné. O tom, či je chyba úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto chyby. V tomto prípade bude tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená čiastka späť.

Práva zodpovednosti za chyby sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený k oprave, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližším, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu GASTROLUX, s.r.o, ako predávajúci. V tomto prípade vydáme v deň prijatia reklamácie kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim (osobne, e-mail, list...), v ktorom presne označíme vady tovaru v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Reklamovaný tovar je doručený na náklady Kupujúceho. K reklamovanému tovaru musia byť priložené kópie dokumentov, ktoré Kupujúci s tovarom obdržal pri prevzatí (faktúra, doklad o zaplatení alebo záručný list). Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie emailom alebo telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol. Priebežné informácie o riešení Vašej reklamácie môžete získať telefonicky v pracovných dňoch od 9.00 do 15.30 hod. alebo prostredníctvom e-mailu. Zoznam servisných stredísk nájdete v záručnom liste alebo na samostatnej prílohe v záručnom liste,  prípadne ho poskytneme na našej infolinke 041-5166 177. Pokiaľ budete mať dotaz ohľadom vašej reklamácie, obráťte sa tiež na našu infolinku alebo na náš email: info@gastrolux.sk

 

1. Základné ustanovenia

Predávajúci - prevádzkovateľ internetového obchodu www.gastrohygiena.sk
Kupujúci - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim
Tovar - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu
Objednávka - kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru

2. Objednávka
Objednávka vzniká na základe jej potvrdenia pri procese objednávania tovaru v internetovom obchode, prípadne pri objednaní tovaru telefonicky alebo e-mailom. .

3. Cena
Všetky ceny na stránke sú uvedené vrátane DPH 20% ( predávajúci je platcom DPH ).

4. Storno objednávky
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak kupujúci uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje, alebo ak sa tovar už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila jeho predajná cena. V takomto prípade bude neodkladne informovať kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu.

5. Dodacie podmienky

Tovar, ktorý ste si u nás objednali, Vám bude doručený do 5 pracovných dní  a bude Vám odoslaný informačný e-mail na adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke.
Ak tovar náhodou nie je na sklade, bude odoslaný ihneď po obdržaní od našich dodávateľov. Za nákup do 149 € s DPH účtujeme balné s poštovným 6,50 € s DPH (GLS, UPS) alebo 4,50 € s DPH (Slovenská pošta). Za nákup nad 150 € s DPH neúčtujeme žiadne poplatky. Zaväzujeme sa dodať správny druh a množstvo tovaru na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene a adekvátne zabalený, odoslať tovar v najkratšej možnej lehote, vystaviť a priložiť faktúru.  V prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti neodkladne informovať. Všetky zásielky sú odosielané formou "dobierky". Kupujúci platí za tovar pri jeho preberaní.
Miesto zaslania tovaru je stanovené kupujúcim pri objednávaní tovaru ( Dodacia adresa ). Za vybavenie objednávky sa považuje prevzatie tovaru kupujúcim. Dopravu na adresu doručenia zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad (doklad o kúpe tovaru bude vložený do zásielky).

6. Poplatky za prepravu v SR.
Objednávku od 14 do 40 kg posielame prostredníctvom služby Toptrans na dobierku.

7. Záruka, reklamácie a servis
Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Ak je na zásielke výrazné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou, má právo ju neprevziať.
Pre uplatnenie reklamácie platí bežný reklamačný postup podľa zákona.
Záručná doba na tovar je ohraničená dátumom spotreby.
Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar predávajúcemu čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane faktúry.
Záruka sa nevzťahuje na:   -nesprávne použitie výrobku
-nesprávne skladovanie

8. Ochrana osobných údajov
Pre efektívne fungovanie objednávania potrebujeme aj Vaše osobné údaje. Rešpektujeme však Vaše súkromie a získané údaje nezverejníme a neposkytneme inej osobe ani spoločnosti.

9. Záverečné ustanovenia
Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo "Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb." v znení neskorších zákonných úprav, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
V prípade akýchkoľvek informácií, napíšte nám prostredníctvom e-mailu prípadne telefonicky alebo nás kontaktujte pomocou formuláru v sekcii „Napíšte nám“.

 

V prípade nejasností nás kedykoľvek kontaktujte na adrese:
obchod@gastrolux.sk
alebo na tel. čísle +421417002647  v pondelok až piatok v čase od 9.00 do 16.00