Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

Akcia RETIGO

TOVAR V AKCII

naša cena 989,00 €
naša cena 119,23 €
naša cena 1 220,00 €

KONTAKTY

GASTROLUX, s.r.o.
Bytčická ul. 2
010 01 Žilina
tel: +421 700 2647
fax: -421 700 2648
obchod@gastrolux.sk
mobil: 0905 756 825

NAJPREDÁVANEJŠÍ


Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Obchodné a platobné podmienky:
Tento elektronický obchod E-Shop "gastrozariadenie"  je určený pre nákup len pre fyzicke a právnicke osoby s platným IČO. Tento obchod nie je určený na nákup pre fyzické osoby - spotrebiteľov, domácnosti.

Predávajúci GASTROLUX, s.r.o. si vyhradzuje právo zmeny cien. Platné ceny sú potvrdené kupujúcemu predávajúcim v okamihu potvrdenia objednávky a sú závislé na  platných cenách v okamihu prijatia objednávky. Ak je platná cena totožná alebo nižšia než v písomnej, faxovej alebo e-mailovej objednávke, nie je spätne kupujúcemu potvrdená a tovar je mu dodaný za platnú cenu v okamihu prijatia objednávky. Pokiaľ je cena vyššia než cena uvedená na objednávke, predávajúci neodkladne o tejto skutočnosti informuje kupujúceho, ktorý môže novú cenu prijať alebo dodávku odmietnuť. Pri ústnej alebo telefonickej objednávke je vždy kupujúcemu poskytnutá platná cena pre danú objednávku.

Odstúpenie od zmluvy (storno objednávky) - je riešené samostatným bodom, ktorý nájdete nižšie v našej nápovede.

Platobná podmienka je platba v hotovosti pri odovzdaní predmetu plnenia alebo možnosť využitia ďaľších spôsobov platieb, ktoré sú uvedené nižšie. Predávajúci je oprávnený požadovať pred dodávkou zálohu vo výške až 100 % hodnoty objednávky. V prípade, že je záloha požadovaná, je vystavený doklad "Zálohová faktúra - daňový doklad". Po dodaní tovaru je na daňovom doklade hodnota zálohy odčítaná

Dodacie podmienky (rozvoz tovaru)

Dodávky predmetu plnenia budú podľa dostupnosti produktu a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom možnom termíne, obyčajne 3- 5 pracovných dní /varná technológia5-10 prac dní/, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia. Miesto odberu je stanovený na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu na uvedenú adresu. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetom plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom musí obsahovať daňový doklad, návod na používanie výrobku a záručný list.

Rozvoz tovaru zaisťujeme po celej Slovenskej  a Českej rrepublike.

Vlastný odber tovaru zákazník si môže vyzdvihnúť tovar na našej predajni po potvrdení úplnosti resp. čiastočný odber po vzájomnej dohode

Adresa prevádzky: GASTROLUX, s.r.o., Bytčická 2, 010 01 Žilina

Zodpovednosť za škody na tovare, záruka

Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené poškodenie, vyhotoví sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný poskytnúť primeranú zľavu z dodávky alebo dodať iný bezchybný výrobok. Neskoré reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského návodu na použitie a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Záručná doba začína bežať prevzatím veci kupujúcim.


Záručná doba všetkým osobám, používajúcich výrobok pre účel podnikania s týmto výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca.

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to buď výmenou veci, alebo jej opravou, v prípade, že nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví behom šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pred jej prevzatím, pokiaľ to nedporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou, má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

  • bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu zodpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
  • primeraným znížením kúpnej ceny
  • náhradným dodaním výrobku
  • odstúpením od zmluvy


Najprv môže spotrebiteľ požadovať u predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe chyby neúmerné. O tom, či je chyba úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto chyby. V tomto prípade bude tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená čiastka späť.

Práva zodpovednosti za chyby sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený k oprave, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližším, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu GASTROLUX, s.r.o, ako predávajúci. V tomto prípade vydáme v deň prijatia reklamácie kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim (osobne, e-mail, list...), v ktorom presne označíme vady tovaru. Reklamovaný tovar je doručený na náklady Kupujúceho. K reklamovanému tovaru musia byť priložené kópie dokumentov, ktoré Kupujúci s tovarom obdržal pri prevzatí (faktúra, doklad o zaplatení alebo záručný list). Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady.  Priebežné informácie o riešení Vašej reklamácie môžete získať telefonicky v pracovných dňoch od 9.00 do 15.30 hod. alebo prostredníctvom e-mailu. Zoznam servisných stredísk nájdete v záručnom liste alebo na samostatnej prílohe v záručnom liste,  prípadne ho poskytneme na našej infolinke 041-5166 177. Pokiaľ budete mať dotaz ohľadom vašej reklamácie, obráťte sa tiež na našu infolinku alebo na náš email: info@gastrolux.sk

 

Zodpovednosť za škody na tovare, záruka

Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené poškodenie, vyhotoví sa záznam o poškodení a predávajúci je povinný poskytnúť primeranú zľavu z dodávky alebo dodať iný bezchybný výrobok. Neskoré reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského návodu na použitie a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Záručná doba začína bežať prevzatím veci kupujúcim.

Záruka je 24 mesiacov v zmysle Občianského zákonníka, môže však byť prehlásením v záručnom liste uvedená aj dlhšia.

Záručná doba všetkým osobám /firmám/, používajúcich výrobok pre účel podnikania s týmto výrobkom, je stanovená Obchodným zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca či výrobca a je 12 mesiacov od dňa zakúpenia ak nie je dohodnutá inak.

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to buď výmenou veci, alebo jej opravou, v prípade, že nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví behom šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pred jej prevzatím, pokiaľ to nedporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou, má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

  • bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu zodpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
  • primeraným znížením kúpnej ceny
  • náhradným dodaním výrobku
  • odstúpením od zmluvy


Najprv môže spotrebiteľ požadovať u predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe chyby neúmerné. O tom, či je chyba úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto chyby. V tomto prípade bude tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená čiastka späť.

Práva zodpovednosti za chyby sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený k oprave, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližším, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu GASTROLUX, s.r.o, ako predávajúci. V tomto prípade vydáme v deň prijatia reklamácie kupujúcemu doklad o prijatí reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim (osobne, e-mail, list...), v ktorom presne označíme vady tovaru v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Reklamovaný tovar je doručený na náklady Kupujúceho. K reklamovanému tovaru musia byť priložené kópie dokumentov, ktoré Kupujúci s tovarom obdržal pri prevzatí (faktúra, doklad o zaplatení alebo záručný list). Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie emailom alebo telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol. Priebežné informácie o riešení Vašej reklamácie môžete získať telefonicky v pracovných dňoch od 9.00 do 15.30 hod. alebo prostredníctvom e-mailu. Zoznam servisných stredísk nájdete v záručnom liste alebo na samostatnej prílohe v záručnom liste, ak  nieje uvedená  tak je servisným strediskom predajca. GASTROLUX, s.r.o. Bytčická 2 , 010 01 Žilina, prípadne ho poskytneme na našej infolinke 041-5166 177. Pokiaľ budete mať dotaz ohľadom vašej reklamácie, obráťte sa tiež na našu infolinku alebo na náš email: info@gastrolux.sk
Reklamácie tovaru zakupeného právnickými resp. fyzickými osobami, ktorý je určený na podnikanie sa riadi obchodným zákonníkom č. 513/1991 Zb

REKLAMAČNÉ STREDISKO:
GASTROLUX, s.r.o., Bytčická 2, 01001 Žilina
mail: info@gastrolux.sk
telefón: +421 (0)41 5166177
pracovná doba : pondelok až piatok 7:30 hod. do 16:00 hod

Ochrana osobných údajov

Prehlásenie

 

Prehlasujeme, že ako prevádzkovateľ vašich osobných údajov spĺňame všetky zákonné povinnosti vyžadované platnou legislatívou, najmä zákonom o ochrane osobných údajov a GDPR, a teda že:

 

Budeme spracovávať vaše osobné údaje len na základe platného právneho dôvodu, a to predovšetkým oprávneného záujmu, plnenia zmluvy, zákonných povinností či udeleného súhlasu. Plníme podľa článku 13 GDPR informačnú povinnosť ešte pred začatím spracovania osobných údajov. Umožníme a budeme vás podporovať v uplatňovaní a plnení vašich práv podľa zákona o ochrane osobných údajov a GDPR.

 

Informácie o ochrane osobných údajov

 

V súvislosti so spracúvaním Vašich osobných údajov zo strany GASTROLUX, s.r.o. ako prevádzkovateľa, vám ako osobe, ktorej osobné údaje spracúvame (ďalej len „dotknutá osoba“) týmto poskytujeme informácie podľa článkov 13 a 14 GDPR, ktoré sme koncipovali formou otázok, a to tak, aby tieto informácie boli pre Vás zrozumiteľné, prehľadné a praktické:

 

Kto je prevádzkovateľom vašich osobných údajov?

Prevádzkovateľom osobných údajov na webových stránkach www.gastrohygiena.sk podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je spoločnosť:

 

GASTROLUX, s.r.o.
Bytčická 2
010 01  Žilina

IČO:    36413186
DIČ:    2020100533
IČ DPH: SK2020100533

Zapísaný v OR SR Žilina, odd:Sro, vl .č. 14372/L

Vaše osobné údaje spracovávame ako prevádzkovateľ, tj. určujeme, ako budú osobné údaje spracovávané a za akým účelom, ako dlho a vyberáme prípadné ďalšie sprostredkovateľov, ktorí nám so spracovaním budú pomáhať. Ak sa na nás budete chcieť v priebehu spracovania obrátiť, môžete nás kontaktovať elektronicky na e-mail: gastrolux@gastrolux.sk, alebo písomne na vyššie uvedenú adresu.

 

V akom rozsahu a prečo spracovávame vaše údaje?

Spracovávame osobné údaje, ktoré ste nám sami poskytli, a to z nasledujúcich dôvodov (pre naplnenie týchto účelov):

 

Poskytovanie služieb, plnenie zmluvy

 

Vaše osobné údaje v rozsahu: e-mail, meno, priezvisko, adresa bydliska, v prípade nákupu ako podnikateľ alebo firma tiež IČO, DIČ prípadne IČDPH, číslo účtu, popr. telefón nevyhnutne potrebujeme k plneniu zmluvy (napr. zaslanie prístupov do aplikácie, dodanie tovaru a pod.) a vedeniu účtovníctva.

 

Ak ste našimi zákazníkmi, vaše osobné údaje (fakturačné údaje) nevyhnutne potrebujeme, aby sme vyhoveli zákonnej povinnosti pre vystavovanie a evidenciu daňových dokladov.

 

Marketing – zasielanie newslettrov

 

Vaše osobné údaje (email a meno) v minimálnej miere využívame za účelom priameho marketingu – zasielanie obchodných oznámení. Ak ste naším zákazníkom, robíme tak z oprávneného záujmu, lebo dôvodne predpokladáme, že vás naše novinky zaujímajú, a to po dobu 3 rokov od poslednej objednávky/faktúry.

 

Ak nie ste naším zákazníkom, zasielame vám newslettre len na základe vášho súhlasu, po dobu 3 rokov od udelenia. Súhlas nám vyjadríte tzv. Double opt-in potvrdením. Toto potvrdenie je jasným vyjadrením vášho súhlasu so spracovaním vašich osobných údajov.

 

V oboch prípadoch môžete tento súhlas odvolať použitím odhlasovacieho odkazu v každom zaslanom e-maili, prípadne môžete svoj súhlas odvolať e-mailom na gastrolux@gastrolux.sk.

 

Fotografická dokumentácia, referencie

 

Iba na základe vášho súhlasu môžeme použiť vaše fotografie, videá alebo písomné referencie na svojich stránkach, a to do doby, než váš udelený súhlas odvoláte. Ten možno kedykoľvek odvolať prostredníctvom našich kontaktných údajov.

 

Vaše osobné údaje si ponechávame po dobu premlčacích lehôt, pokiaľ zákon neustanovuje dlhšiu dobu k ich uchovanie alebo sme v konkrétnych prípadoch neuviedli inak.

 

Cookies

 

Pri prechádzaní našich webových stránok zaznamenávame vašu IP adresu, ako dlho sa na stránke zdržíte a z ktorej stránky prichádzate. Používanie cookies na meranie návštevnosti webu.

 

Naše webové stránky možno prechádzať aj v režime, ktorý neumožňuje zbieranie osobných údajov. Používanie cookies môžete na svojom počítači zakázať priamo v prehliadači, ktorý používate:

Chrome,

Firefox,

Internet Explorer,

alebo iné.

 

Pokiaľ vás zaujímajú cookies viac, ďalšie informácie nájdete v sekcii Cookies Policy.

 

Zabezpečenie a ochrana osobných údajov

Chránime osobné údaje v maximálnej možnej miere pomocou moderných technológií, ktoré zodpovedajú stupňu technického rozvoja. Chránime ich, ako keby boli naše vlastné. Prijali sme a udržujeme všetky dostupné (aktuálne známe) technické a organizačné opatrenia, ktoré zamedzujú zneužitiu, poškodeniu alebo zničeniu vašich osobných údajov, najmä:

 

Zabezpečeným prístupom do našich počítačov (zabezpečené heslom).

Zabezpečeným prístupom do našich telefónov (zabezpečené heslom a čítačkou odtlačkov prstov).

Zabezpečeným prístupom do našich e-mailových schránok (zabezpečené užívateľským menom a heslom).

Zabezpečeným prístupom do aplikácií na e-mailovú rozosielanie (zabezpečené menom a heslom).

Zabezpečeným prístupom do fakturačných systémov (zabezpečené menom a heslom).

Šifrovanou komunikáciou na našom webe (platný certifikát https).

Zabezpečeným prístupom do členských sekcií webu (zabezpečené užívateľským menom a heslom).

Pravidelnou aktualizáciou softvéru.

 

Osobné údaje budú spracovávané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.

 

Aké subjekty majú prístup k vašim osobným údajom?

Pre zaistenie riadneho fungovania našej spoločnosti majú prístup k osobným údajom aj tretie subjekty. Ide o poskytovateľa marketingových služieb, poskytovateľa IT služieb a poskytovateľa služieb spojených s odosielaním hromadného newslettera – Mailchimp.

 

Uskutočňujeme prenos údajov do tretích krajín?

Vaše údaje nebudeme odovzdávať do tretích krajín. Dáta spracovávame výhradne v Európskej únii alebo v krajinách, ktoré zaisťujú stupeň ochrany na základe rozhodnutia Európskej komisie.

 

Aké máte práva v súvislosti so spracúvaním osobných údajov?

V súvislosti s ochranou osobných údajov máte množstvo práv. Ak budete chcieť niektoré z týchto práv využiť, prosím, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu: gastrolux@gastrolux.sk

 

Máte právo na informácie, ktoré je plnené už touto informačnou stránkou so zásadami spracovania osobných údajov.

 

Vďaka právu na prístup nás môžete kedykoľvek vyzvať a my vám doložíme v lehote 14 dní, aké vaše osobné údaje spracovávame a prečo.

 

Ak sa u vás niečo zmení alebo akékoľvek svoje osobné údaje považujete za neaktuálne alebo neúplné, máte právo na doplnenie a zmenu osobných údajov.

 

Právo na obmedzenie spracovania môžete využiť, ak sa domnievate, že spracovávame vaše nepresné údaje, ak si myslíte, že vykonávame spracovanie nezákonne, ale nechcete všetky údaje vymazať alebo ak ste vzniesli námietku proti spracovaniu.

 

Obmedziť môžete rozsah osobných údajov alebo účelov spracovania. (Napr. Odhlásením z newslettera obmedzujete účel spracovania pre zasielanie obchodných oznámení.)

 

Právo na prenosnosť: Ak by ste chceli svoje osobné údaje vziať a preniesť k niekomu inému, budeme postupovať rovnako ako pri využití práva na prístup – informácie vám pošleme v strojovo čitateľnej podobe. Lehota plnenia do 14 dní.

 

Právo na výmaz (byť zabudnutý): Vaším ďalším právom je právo na vymazanie (byť zabudnutý). Nechceme na vás zabudnúť, ale ak si to budete priať, máte na to právo. V takom prípade vymažeme všetky vaše osobné údaje zo svojho systému aj zo systému všetkých čiastkových spracovateľov a záloh. Na zabezpečenie práva na výmaz si vyhradzujeme lehotu 14 dní.

 

V niektorých prípadoch sme viazaný zákonnou povinnosťou, a napr. musíme evidovať vystavené daňové doklady po lehotu stanovenú zákonom. V tomto prípade teda zmažeme všetky také osobné údaje, ktoré nie sú viazané iným zákonom. O dokončení výmazu vás budeme informovať e-mailom.

 

Sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov

 

Ak máte pocit, že s vašimi údajmi nezaobchádzame v súlade so zákonom, máte právo sa so svojou sťažnosťou kedykoľvek obrátiť na Úrad na ochranu osobných údajov. Budeme radi, ak najprv budete o tomto podozrení informovať nás, aby sme s tým mohli niečo urobiť a prípadné pochybenie napraviť.

 

Odhlásenie zo zasielania newsletterov a obchodných oznámení

 

Emaily s inšpiráciou, článkami či produktami a službami vám zasielame, ak ste náš zákazník na základe nášho oprávneného záujmu.

 

Ak zákazníkom ešte nie ste, posielame vám ich len na základe vášho súhlasu. V oboch prípadoch môžete ukončiť odber našich e-mailov stlačením odhlasovacieho odkazu v každom zaslanom e-maili, alebo odhlásením sa z odberu na gastrolux@gastrolux.sk

 

Zachovávanie mlčanlivosti

Dovoľujeme si vás uistiť, že naši zamestnanci aj spolupracovníci, ktorí budú spracovávať Vaše osobné údaje, sú povinní zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch a o bezpečnostných opatreniach, ktorých zverejnenie by ohrozilo bezpečnosť vašich osobných údajov. Táto mlčanlivosť pritom trvá aj po skončení záväzkových vzťahov s nami. Bez vášho súhlasu nebudú vaše osobné údaje vydané žiadnej inej tretej strane.

 

Používate profilovanie a automatizované rozhodovanie pri spracúvaní osobných údajov?

GASTROLUX, s.r.o. v rámci svojich aktivít nevyužíva automatizované rozhodovanie a profilovanie.

Tieto zásady spracovania osobných údajov platia od 25.5.2018 a nahrádzajú predchádzajúce zásady pre Ochranu osobných údajov.

 

Cookies policy

 

Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý je navštívenou webovou lokalitou uložený do vášho počítača. Pri budúcej návšteve rovnakej webovej lokality potom umožní použiť rovnaké predvoľby.

 

Nevyhnutné Cookies

Ide o cookies, ktoré potrebuje webová stránka, aby fungovala správne. Väčšinou sú dané použitým CMS systémom. Ukladanie týchto cookies je dané nastavením vášho prehliadača, takže ak si myslíte, že je to pre vás vhodné, zakážte ich ukladanie v prehliadači. Ide o základné cookies, ktoré sa používajú napr. pri navigácii, bez ich povolenia nemusí webová stránka fungovať správne.

 

Technické Cookies

Cookies, bez ktorých stránka funguje správne, ale ovplyvňujú vaše používanie stránky. Ukladajú sa napríklad informácie o prihlásení (zapamätať si ma) alebo o iných častiach stránky, ktoré môžete upraviť podľa seba.

 

Trakovacie Cookies

Ide o cookies, ktoré sa používajú na sledovanie správania sa návštevníkov stránky (monitorovanie stránky). Na tejto stránke sa používa len Google Analytics. Všetky tieto informácie sú agregované a z toho dôvodu anonymné. Napriek tomu môžete v spodnej lište odmietnuť cookies, potom sa kód GA do stránky nevloží.

 

Ostatné Cookies tretích strán

Ide o cookies, ktoré sa ukladajú pri návšteve našej stránky, ale nemáme na ne vplyv. Neukladajú žiadne osobné informácie, len informácie o zariadení, ktoré používate a webovom prehliadači. Najčastejšie ide o: Google, Facebook, Vimeo, Youtube.

 

Cookies od Google. Tieto cookies vkladá prehliadač, pokiaľ používate služby od google (jeden účet pre všetko). Nemôžeme ovplyvniť (vymazať) cookies v klientovom browseri, ktoré tam vkladá iná doména, to nie je technicky možné. Môžete tomu zabrániť, ak sa odhlásite z prehliadača (občas nepomôže ani inkognito). Podstatné je, že tieto cookies si podľa GDPR ošetril google sám a ako ďalšiu cookie vkladá váš súhlas, ktorý ste mu dali, keď ste si vytvárali google konto. Vloženie analytického kódu ovplyvniť môžete (viď trakovacie cookies).